قیمت و خرید انواع مبل مدرن جدید 2021

انواع مبل مدرن جدید 2021

انواع مبل مدرن جدید 2021

قطعا اصلی‌ترین و مهم‌ترین اثاثیه در نشیمن مبلمان است، که سبک کلی دکوراسیون را تعریف می‌کند و اصولا به عنوان نقطه کانونی فضا به شمار می‌رود. از طرفی حرکت دنیا به سمت مدرن‌تر شدن خواه‌ ناخواه سبک‌های زندگی ما را نیز به این‌سو کشیده و حضور مبلمان به سبک مدرن بیشتر از گذشته در چیدمان‌های امروزی به چشم می‌خورد. اگر به دنبال جدیدترین انواع مبل مدرن و راحتی ۲۰۲۱ برای منزلتان هستید ، در اين مقاله با ما هراه باشيد تا با مبل مدرن و انواع آن آشنا شوید و در ادامه قیمت‌ها و بهترین مراکز فروش این سبک مبلمان را با هم ببینیم.

مبل مدرن چیست ؟

همانطور که پیش‌تر اشاره شد حرکت جامعه به سمت مدرن‌ شدن و زندگی‌های ساده و به دور از تجملات ما را به استفاده از مبلمانی ساده ترغیب می‌کند. از این رو در طراحی مبلمان مدرن مبلیران مهم‌ترین اصل رعایت سادگی و استفاده از خطوط هندسی است که در عین ساده بودن بسیار زیبا و چشم ‌نواز به نظر برسد.

همین سادگی در طراحی سبب شده تا طیف گسترده‌ای از مخاطبان به مبلمان مدرن علاقه‌مند شوند و استفاده طولانی مدت از این مبلمان برای آنان خسته‌کننده نباشد و زود از مد نیوفتد.

همچنین لازم است بدانید که مبلمان مدرن در مقایسه با مبلمان کلاسیک بسیار سبک‌تر و کوچکتر است که برای استفاده در فضاهای آپارتمانی می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد.

طراحی ساده و شیک کاناپه مدرن مبلیران

انواع مبل مدرن

مبل‌های راحتی، مبل‌های تختخواب‌شو، و مبل‌های ال شکل نمونه‌ای از انواع مبلمان مدرن هستند.

مبل مدرن تخت خواب شو

مبل‌های تخت‌خواب شو مبلیران در طراحی بسیار کاربردی و منعطف بوده و برای خانه‌هایی که محدودیت فضایی دارند یک انتخاب ایده‌آل است.

یکی دیگر از فضاهای کاربردی برای مبل مدرن تخت‌خواب‌شو مبلیران استفاده از آن برای اتاق مهمان هنگام روز به عنوان کاناپه و استفاده به عنوان تخت‌خواب در شب است.

 

مبل مدرن ال شکل

مبل‌های مدرن ال شکل مبلیران فضایی دنج و صمیمی را برای خانه‌های کوچک به ارمغان می‌آورند. این مبلمان با وجود اینکه فضای کمتری نسبت به سایر انواع مبلمان در خانه اشغال می‌کنند اما جای بیشتری را برای نشستن در اختیار شما قرار می­دهند و برای استفاده در گوشه‌ها یک انتخاب مناسب هستند.

جدیدترین مدل کاناپه مدرن و شیک ال شکل مبلیران

مبل مدرن راحتی

مدل مبلمان مدرن راحتی مبلیران را می‌توان یکی از محبوب‌ترین انواع مبلمان دانست. این مبلمان اغلب تماما از پارچه پوشانده شده است و طرح‌های بسیار متنوعی دارد، که همین تنوع سبب شده تا با اکثر دکوراسیون‌ها همخوانی داشته باشد.

مبلمان مدرن راحتی در دو نوع کاملاً راحتی و نیمه‌راحتی در بازار موجود است. نمونه‌ی کاملاً راحتی برای نشیمن یا اتاق استراحت کاربرد دارد و مدل نیمه‌راحتی آن را می‌توان برای دکوراسیون فضای پذیرایی استفاده کرد. مدل مبل نیمه‌راحتی مدرن همچنین برای فضاهای اداری بسیار مناسب است.

ست کامل کاناپه کاملا راحتی مبلیران با طراحی شیک و منحصر به فرد

مبل مدرن فلزی

یکی از متریال‌های پركاربرد در سبک مدرن، فلز است که در بسیاری از نمونه‌های مبلمان این سبک دیده می‌شود.

در برخی از مدل‌های مبلمان مدرن مبلیران به جای چوب از استیل نقره‌ای، طلایی، مشکی یا مسی استفاده می‌شود، كه براي استفاده در فضاهاي اداري انتخاب مناسبي هستند زيرا  ظاهري لوكس و رسمی به فضاي كار شما مي‌دهند.

بهترین و جدیدترین مدل کاناپه مدرن مبلیران با پایه‌های استیل

 

مبل مدرن جدید

در نمونه‌های مبل مدرن 2021 استفاده از رنگ سال یعنی ترکیب رنگ طوسی با زرد بسیار پرکاربرد است.  جدای از انتخاب طوسی به عنوان رنگ سال، انتخاب مبلمان به رنگ طوسی با کوسن رنگی مبلیران این امکان را به شما می‌دهد که اگر زمانی از آن رنگ خسته شدید با کمترین هزینه و تغییر رنگ کوسن‌ها به راحتی در چیدمان خود تنوع ایجاد کنید.

همچنین در نمونه‌های مبل مدرن جدید به جای پارچه‌های طرح‌دار و شلوغ بیشتر از پارچه‌هایی ساده با خطوط محو استفاده می‌شود.

جدیدترین مدل مبل راحتی مدرن 2021

قیمت مبل مدرن

در کنار انتخاب مدل و کیفیت مبلمان، مهم‌ترین بحث قیمت آن است. تنوع زیاد مبلمان در بازار سبب شده تا بازه‌های قیمتی متفاوتی از مبلمان مدرن را شاهد باشیم، که این مسئله اگرچه گاهی اوقات گمراه‌ کننده است اما حق انتخاب بیشتری را برای مصرف‌کننده به همراه خواهد داشت.

قیمت مبلمان منزل با توجه به سبک آن، جنس مواد به کار رفته (ازجمله نوع چوب و پارچه) و همچنین نوع طراحی انجام‌ شده روی مبلمان، در نظر گرفته می‌شود. بنابراین نمی‌توان قیمت دقیقی برای مبلمان در نظر گرفت.

ازآنجایی‌که طراحی مبل مدرن بر خلاف مبل کلاسیک از چوب کمتر و پارچه بیشتری استفاده می‌شود پس قیمت آن نسبت به انواع مبلمان کلاسیک و یا استیل ارزان‌تر است.

همچنین لازم است بدانید که در بین مدل‌های مختلف مبلمان مدرن، اغلب قیمت مبل تخت شو به دلیل دو کاربری کاناپه و تخت که دارد از سایر مدل‌های این نوع مبلمان گران‌تر است.

مدل مبل راحتی مبلیران با طراحی زیبا و شیک

خرید مبل مدرن

همانطور که اشاره شد مبلمان مدرن تنوع بسیار زیادی در طرح و کیفیت دارد از این رو خرید مبل از یک مرکز معتبر و بسیار اهمیت پیدا می‌کند. هنگام خرید باید توجه داشته باشید که در طراحی مبل مدرن مورد نظرتان تمامی استانداردها رعایت شده باشد و از بهترین جنس چوب و پارچه در ساخت آن استفاده شود.

مبلیران یک مرکز تخصصی و حرفه‌ای در این زمینه است که شما می‌توانید بهترین و شیک‌ترین نمونه‌های مبلمان مدرن را از آن‌ها خریداری کنید.

جدیدترین مدل میزناهارخوری مدرن مبلیران

کلام آخر

نقش تعیین کننده مبلمان در دکوراسیون‌های امروزی و رواج استفاده از مبلمان مدرن در چیدمان‌های جدید، ما را بیش از پیش به دقت در انتخاب این اثاثیه در چیدمان منزل ترغیب می‌کند.

مبلیران یک مرکز فروش حرفه‌ای و قابل اعتماد با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه انوع مبلمان مدرن و کلاسیک است که می‌توانید نمونه‌های متنوعی از مبلمان منزل اعم از میز ناهارخوری، انواع کاناپه، سرویس‌خواب، آینه کنسول و میزتلویزیون را در شوروم‌های آن‌ها ببینید و مبلمان مورد نظر خود را با مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید و در نهایت نیز خیالتان از کیفیت محصولی که خریداری کرده‌اید راحت باشد.

شما به این مقاله چه امتیازی می دهید؟

جهت ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات 3 / 5. تعداد امتیاز: 2

هنوز امتیازی برای این مقاله ثبت نشده است.

به اشتراک بگذارید...

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

showroom