خرید اینترنتی آینه و کنسول چوبی، کلاسیک و مدرن

خرید آینه و کنسول چوبی

خرید اینترنتی آینه و کنسول

استفاده از آینه و کنسول از دیرباز در خانه های ایرانی جایگاه ویژه‌ای داشته و نمادی از اصالت و لوکس بودن است، خرید اینترنتی آینه و کنسول یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد تغییر در دکوراسیون و ظاهر خانه به شمار می‌رود. در این مقاله می‌توانید با انواع خرید اینترنتی آینه و کنسول چوبی، کلاسیک و مدرن آشنا شوید و بر حسب سبک خانه خود بهترین انتخاب را انجام دهید. آینه و کنسول در خانه مدرن و کلاسیک نقش مهمی دارند، برای مثال در کنار فرش های پرنقش و نگار ایرانی و مبلمان‌های کلاسیک باید فضایی وجود داشته باشد تا با آینه و کنسول های چوبی سلطنتی تکمیل شود.در ادامه با انواع آینه و کنسول های موجود در بازار ایران آشنا می شویم.

خرید آنلاین آینه و کنسول

خرید آنلاین آینه و کنسول

کنسول چیست؟ کنسول ها، یک میز باریک پایه دار یا بدون پایه هستند و در قسمتی از اتاق مستر، پذیرایی یا نشیمن استفاده می‌شود. از قسمت رویه میز برای ایجاد فضایی دکوراتیو استفاده می‌شود و شمعدان و سایر اکسسوری های دکوری را میتوان بر روی آن قرار داد. به طور معمول کنسول و آینه دو جز مکمل هستند که در دکوراسیون با هم به کار میروند.

این روزها یکی از دغدغه ها خرید آینه و کنسول اینترینت است از این رو در ایام کرونا و قرنطینه دیگر نیازی نیست تا برای خرید وسایل منزل به شعب مبلیران اصل مراجعه کنید و می توانید از طریق خرید آنلاین آینه و کنسول، زیبایی و مدرنیته را به خانه های خود هدیه دهید.

خرید اینترنتی آینه و کنسول چوبی سلطنتی

خرید اینترنتی آینه و کنسول چوبی سلطنتی

چوب یکی از بهترین متریال ها برای استفاده در خانه است، چوب به دلیل زنده بودن میتواند انرژی های منفی اطراف خود را جذب کند حس صمیمیت و گرمی را به محیط خانه ببخشد. آینه و کنسول‌های چوبی متداول‌ترین و پرطرفدارترین نوع آینه کنسول‌ها محسوب می‌شوند، در هنگام خرید اینترنتی آینه و کنسول چوبی با انواع آن مواجه می‌شوید که باید حسب سبک خانه و سایر وسایل اصلی خانه خود بهترین نوع را برای خود انتخاب کنید.

  • آینه و کنسول های چوبی سلطنتی (دارای منبت کاری):

این نوع از آینه و کنسول های چوبی از دیرباز طرفداران مختص به خود را داشته است و در خانه هایی به سبک کلاسیک و ویکتوریایی کاربرد دارد.

  •  چوبی فندقی
  •  چوبی صدفی
  •  دارای معرق کاری:

در هنگام خرید اینترنتی آینه و کنسول معرق کاری شده باید به سبک خانه توجه داشت، زیرا این نوع از اکسسوری ها حس سنتی و قدیمی را ایجاد می‌کنند و مناسب خانه های مدرن نیستند.

  • آینه و کنسول های چوبی مدرن:

این سبک از آینه و کنسول ها دارای فرمی ساده و مینیمال هستند در عین سادگی حس لوکس بودن را به محیط می‌دهند. این سبک از اکسسوری ها از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و در هنگام خرید اینترنتی آینه و کنسول می‌توانید بر حسب سلیقه خود در بین متنوع ترین نوع آینه و کنسول انتخاب کنید.

خرید اینترنتی آینه و کنسول کلاسیک

خرید اینترنتی آینه و کنسول کلاسیک

آینه و کنسول های کلاسیک یا سلطنتی از ظاهر و قیمت متفاوتی نسبت به سایر اکسسوری ها برخوردار هستند، چوب به کار رفته در این آینه و کنسول‌ها از مرغوب ترین نوع موجود است به همین علت طول عمر بالایی نیز دارند .در خرید اینترنتی آینه و کنسول کلاسیک باید به نوع و رنگ چوب توجه ویژه‌ای شود تا در صورت تعویض سایر وسایل خانه هماهنگی میان سایر وسایل از بین نرود. این آینه و کنسول‌ها همانطور که از اسمشان پیداست مناسب خانه های کلاسیک هستند و در صورت قرار گیری در راهرو، پذیرایی و یا مستر روم ها می توانند ظاهری مجلل را به محیط بدهند.

خرید اینترنتی آینه و کنسول ارزان

خرید اینترنتی آینه و کنسول ارزان

برای خرید اینترنتی آینه و کنسول ارزان باید به مواردی چون سایز آینه و کنسول، متریال بکار رفته در آن و…دقت کنید؛ زیرا شما با در نظر گرفتن قیمت پایین یک محصول تصمیم به خرید می‌گیرد و بعد از گذشت چند ماه به دلیل کیفیت پایین متریال بکار رفته و از دست دادن ظاهر مناسب خود مجبور به تعویض مجددا آینه و کنسول خود می شوید.

بهترین خرید آینه و کنسول ارزان شامل آن دسته از محصولات با کیفیتی می شوند که با قیمت مناسب و از برند های معتبر تهیه شده باشد. مبلیران اصل با بیش از جندین سال سابقه در این زمینه بهترین قیمت‌‎ها را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و در صورت وجود هر گونه مشکل در محصولات در کنار مشتری می ماند.کیفیت بکار رفته در محصولات و تنوع کالا ها در مبلیران اصل به قدری بالا است که آن را تبدیل به بهترین سایت خرید اینترنتی آینه و کنسول در بازار پر رقایت ایران کرده است.

جایگاه های مختلف قرارگیری آینه و کنسول در خانه

جایگاه های مختلف قرارگیری آینه و کنسول در خانه

  • اتاق خواب:

استفاده از آینه و کنسول در اتاق خواب هم مناسب اتاق های کوچک و هم مناسب اتاق های مستر است، در صورتی که اتاق شما کوچک باشد شما می‌توانید با استفاده از کنسول به جای میز توالت فضای محدود خود را بهینه کنید و از روی میز برای قرارگیری وسایل و از باکس‌های داخل کنسول برای سایر وسایل خود استفاده کنید. از کشوهای کنسول میتوان برای نگهداری وسایل قیمتی و یا قراردادن مدارک خود استفاده کرد.

محل قرارگیری آینه و کنسول در پذیرایی

  • اتاق پذیرایی :

آینه و کنسول از وسایل مهم این اتاق محسوب می شوند و می توانید از روی میز به عنوان میز خاطره و یا قرار دادن وسایل دکوری خود استفاده کنید. کنسول باید در قسمتی از سالن قرار بگیرد که دید مناسبی داشته باشد تا باعث افزایش زیبایی خانه شود. می‌توانید وسایل پذیرایی خود مانند کارد و چنگال، بشقاب های پذیرایی و سایر موارد را در درون کنسول قرار دهید.

  • اتاق نشیمن:

اتاق نشیمن محلی پرتردد است که با قرار دادن یک آینه و کنسول می‌توانید نقطه‌ای کانونی در آن ایجاد کنید و سایر وسایل خود را حول محور آن بچینید. استفاده از کنسول در نشیمن در عین زیبایی بخشیدن به سالن باعث بهینه سازی فضا نیز می شود.

شما به این مقاله چه امتیازی می دهید؟

جهت ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

هنوز امتیازی برای این مقاله ثبت نشده است.

به اشتراک بگذارید...

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

showroom