بهترین و مناسب ترین مبلمان برای خانه های بزرگ کدام ها هستند؟

تفاوت سبک ها

انتخاب بهترین مبلمان برای خانه های بزرگ برای اکثر افراد یک چالش بزرگ محسوب می شود. در زمان انتخاب بهترین مدل مبلمان برای خانه های بزرگ با مشکل مساحت و متراژ مواجه نخواهیم شد و در این خانه ها تفکیک فضا به خوبی انجام می گیرد. در هنگام انتخاب مبل مناسب برای خانه های بزرگ باید کاربری بخش نشیمن، پذیرایی و اتاق تلویزیون را مد نظر قرار دهیم. همچنین باید مشخص کنیم که برای این فضاها به چه نوع مبلمانی نیاز داریم. در این مقاله قصد داریم تا با مبلمان مناسب برای خانه‌های بزرگ بیشتر آشنا شده و نکات و ترفند های چیدمانی را در این خانه‌ها بیاموزیم.

بهترین مبلمان برای خانه های بزرگ

اهمیت ابعاد و فضا

هرچند در انتخاب بهترین مبلمان برای خانه های بزرگ مشکل متراژ وجود ندارد اما ابعاد مبلمان مورد نظر برای فضاهای مختلف در منزل را در زمان انتخاب و خرید مبلمان باید در نظر بگیریم. گاهی اوقات ممکن است انتخاب یک مبل با ابعاد بزرگ برای اتاق تلویزیون و یا نشیمن در تردد اعضای خانواده مشکل ایجاد کند.

اهمیت ابعاد و فضا

ابعاد و فضای اشغال شده توسط مبل در دکوراسیون داخلی نقش مهمی ایفا می‌کند

استفاده مبل با ابعاد متناسب علاوه بر زیبایی بصری که در خانه ایجاد خواهد کرد به شما کمک می‌کند تا دکوراسیون ایده‌آلی در منزل داشته باشید. انتخاب صحیح و درست می‌تواند فضای مناسبی برای قرار دادن انواع مختلف اکسسوری‌ها و دکوری‌ها نیز داشته باشد و همچنین مشکلی برای تردد اعضای خانواده ایجاد نشود.

نمونه‌ای چیدمان صحیح مبلمان در فضای داخلی

نمونه‌ای چیدمان صحیح مبلمان در فضای داخلی

برای خانه های بزرگ و لوکس و فضاهای مختلف موجود در آن طراحی های مختلفی توسط طراحان ارائه می شوند. شما می توانید در انتخاب مبل رنگ، مدل و پارچه آن را هماهنگ و ست با فضا انتخاب نمایید. به طور معمول یک سرویس مبل استیل و یا ناهارخوری برای بخش پذیرایی، یک دست مبل کلاسیک برای اتاق نشیمن و یک دست مبل راحتی برای اتاق تلویزیون برای خانه های بزرگ گزینه های مناسبی هستند.

در دکوراسیون داخلی تضاد مفهوم مهمی دارد و از آنجا که در دکوراسیون داخلی خانه مبل جزء ارکان مهم محسوب می شود با انتخاب تضاد در رنگ، مدل و سبک های انتخابی می توان در خانه جذابیت زیادی ایجاد نمود.

مبلمان اسپرت راحتی بهترین مبلمان برای خانه های بزرگ

در صورتی که فضای پذیرایی منزل شما بزرگ است با در نظر گرفتن دکوراسیون آن می توانید مبل راحتی اسپرت و سلطنتی را انتخاب نمایید. برای کاربرد معمولی و دورهمی های خانوادگی مبلمان راحتی اسپرت بهترین گزینه محسوب می شوند. برای بخش پذیرایی نیز مدل های مبلمان سلطنتی گزینه مناسبی محسوب می شوند.

مبلمان اسپرت راحتی بهترین مبلمان برای خانه های بزرگ

نمونه‌ای از استفاده مبلمان اسپرت راحتی در خانه های بزرگ

همواره توصیه می شود قبل از خرید مبلمان برای پذیرایی منزل، ابعاد آن را در نظر بگیرید. بهتر است مبلمان مناسب ابعاد پذیرایی منزل خود را انتخاب نمایید. مبلمان اسپرت در طرح های ال نیز در بازار موجود هستند و اکثر افراد تمایل به ایجاد دکوراسیون خاص و متفاوت با استفاده از آن در منزل خود دارند. به طور کلی می توان گفت بهترین مدل مبلمان برای خانه های بزرگ، مبلمان طرح ال هستند.

انتخاب بهترین مبلمان برای خانه های بزرگ

نحوه چیدمان صحیح مبلمان در منزل

خرید مبل مناسب و انتخاب آن در درجه اول از اهمیت بالایی برخوردار است. اما قدم بعدی در نحوه چیدمان و دکور کردن آن خلاصه می‌شود. نحوه چیدمان مبلمان و میز جلو مبل در دکوراسیون داخلی منزل نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و با چیدمان متفاوت مبلمان در فضای پذیرایی می توان دکوراسیون داخلی مدرن و متفاوت را ایجاد کرد.

چیدمان صحیح و درست یکی از اقدامات مهم بعد از خرید مبلمان به شمار می‌رود

چیدمان صحیح و درست یکی از اقدامات مهم بعد از خرید مبلمان به شمار می‌رود

همواره توصیه می شود مدل مبلمان اسپرت را برای منزل خود انتخاب نمایید که دوام نسبتا خوبی داشته باشند. البته در زمان خرید این مدل مبلمان باید راحتی آن‌ها را نیز در نظر بگیرید. مبلمان اسپرت در زمان نشستن و استراحت کردن مکمل آسایش شما و اعضای خانواده تان هستند. دوام مبلمان در کاهش هزینه ها نیز تاثیر قابل توجهی دارد. با خرید مبلمان با دوام نیازی به صرف هزینه های هنگفت برای خرید مبلمان جدید به صورت سالانه نخواهید داشت.

مبملان اسپرت علاوه بر راحتی بالا، طول عمر و دوام خوبی هم دارند

مبملان اسپرت علاوه بر راحتی بالا، طول عمر و دوام خوبی هم دارند

با قرار دادن این مبل‌ها در نقطه کانونی منزل، تقریبا 50 درصد از  فرایند دکور کردن خانه را پشتر سر گذاشته‌اید. برای زیباتر کردن این دکوراسیون نیز می‌توانید از میز عسلی و سایر اکسسوری‌ها به عنوان عناصر مکمل دکوراسیون داخلی در گوشه و کنار منزل استفاده کنید.

بهترین مبلمان برای خانه های بزرگ، مبلمان لوکس و سلطنتی

یکی دیگر از بهترین مبلمان برای خانه های بزرگ مبلمان لوکس هستند. وجود بدنه های بزرگ و منبت کاری شده از مهمترین ویژگی های مبلمان سبک لاکچری و لوکس هستند. این سبک مبلمان اغلب در رنگ های سفید، طلایی و نقره ای در بازار موجود هستند. پشت مبلی آن ها بلند است و ارتفاع زیادی نیز دارد. این سبک مبلمان بهترین مبلمان برای خانه های بزرگ محسوب می شوند. این سبک مبلمان علاوه بر این که فضای بیشتری از منزل را اشغال می کنند، به فضای کافی بین مبلمان نیز نیاز دارند تا جلوه بهتر و زیباتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: خرید مبلمان سلطنتی از یافت آباد

خرید بهترین مبلمان برای خانه های بزرگ

مبلمان چستر یکی دیگر از بهترین مبلمان برای خانه های بزرگ

یکی دیگر از بهترین مبلمان برای خانه های بزرگ، مبلمان چستر هستند. این سبک از مبلمان نوعی مبلمان چرم محسوب می شوند که دارای دسته های چرم هستند. در طراحی این سبک مبلمان دکمه هایی از جنس خود پارچه یا با رنگ های طلایی، نقره ای و سیاه روی بدنه مبلمان به کار رفته اند. این دکمه ها یکی از اصلی ترین ویژگی های سبک مبلمان چستر شناخته می شوند. این سبک از مبلمان نیز مانند مبلمان لوکس برای این که جلوه بهتری داشته باشند باید در فضای خلوت و دور از وسایل دیگر قرار گیرند.

نمونه‌ای از استفاده از مبل چسترفیلد در دکوراسیون داخلی

نمونه‌ای از استفاده از مبل چسترفیلد در دکوراسیون داخلی

نحوه طراحی این سبک از مبل به گونه‌ای است که برای انواع محیط‌ها مناسب است. در سالن پذیرایی و یا حتی محیط‌های رسمی، می‌توانید از این مبل برای دکوراسیون داخلی خود استفاده کنید. مبل چستر با چرم مشکی و یا قهوه‌ای با داشتن ظاهر زیبا و لوکس می‌توانند گزینه ایده‌آلی برای شما باشند.

مبل لوکس راحتی

در صورتی که قصد خرید مبلمان لوکس و شیک برای منزل خود دارید تا فضای صمیمی را ایجاد نماید بهتر است این مدل مبلمان را انتخاب نمایید. رنگ خردلی برای این سبک مبلمان گزینه بسیار مناسبی می باشد. برای ست کردن این سبک مبلمان میز ناهارخوری با تخته چوبی طبیعی پیشنهاد می شود. با انتخاب آن گرمای چوب وارد فضای منزل شما خواهد شد.

بیشتر بخوانید: خرید مبل از بازار احمدآباد مستوفی تهران

انتخاب این مبل برای فضاهای نشیمن و اتاق‌های بزرگ در خانه یکی از بهترین انتخاب‌های موجود برای شماست. این دسته از مبل‌ها با داشتن ابعاد متناسب، بخش چشم گیری از فضا را به خود اختصاص داده و جلوه زیبایی به محیط خواهد بخشید.

بهترین مبلمان برای خانه های بزرگ، مبل با پارچه  طرحدار

بهترین مبلمان برای خانه های بزرگ مبلمان با پارچه مبلی طرحدار است. این خانه ها مشکل کمبود فضا خانه های کوچک را ندارند. در خانه های کوچک کمبود جا باعث شده لوازم و مبلمان در کنار یکدیگر و با فاصله خیلی کم قرار گیرند. این امر شلوغی، آشفتگی و هرج و مرج در فضای خانه ایجاد می کند از این رو کوچکترین اشتباه در چیدن دکوراسیون داخلی منزل زحمات شما به هدر خواهد رفت و بی نظمی ایجاد خواهد شد. اما خانه های بزرگ این مشکل را ندارند و به راحتی می توان این سبک مبلمان را برای زیبایی داخلی انتخاب نمود.

بهترین مبلمان برای خانه های بزرگ، مبل با پارچه  طرحدار

بهترین مبلمان برای خانه های بزرگ، مبل با پارچه  طرحدار

از مهمترین عواملی که در زمان انتخاب بهترین مبلمان برای خانه های بزرگ در تصمیم گیری شما تاثیر مستقیم دارند می توان به تم های رنگی، سبک انتخابی مبلمان، تعداد صندلی و میزهای پذیرایی اشاره کرد. با یک برآورد کلی می توان بهترین مبلمان برای خانه های بزرگ را انتخاب نمود.

پس از این که مدل مبلمان مورد نظر خود را برای دکوراسیون داخلی منزل خود انتخاب نمودید می توانید به وب سایت مبلیران مراجعه نمایید و پس از مقایسه قیمت های این فروشگاه با دیگر فروشگاه ها مبلمان مناسب را برای منزل خود خریداری نمایید. همچنین شما می توانید انواع مبلمان موجود در این فروشگاه را به صورت اینترنتی مشاهده نموده و بهترین گزینه را برای منزل خود انتخاب نمایید.

مبلمان یکی از عناصر اصلی برای زیبایی و تکمیل دکوراسیون داخلی هر خانه‌ای به شمار می‌روند. مبلمان مناسب برای خانه‌های بزرگ نیز باید با قائده و قانون خاصی انتخاب شوند. انتخاب مبل چستر، راحتی و یا سلطنتی و ترکیب درست آنها در منزل می‌تواند به شما در داشتن دکوراسیون عالی و زیبا کمک کند. در این مقاله به بررسی مبلمان مناسب برای خانه های بزرگ پرداختیم و نکات مهم برای چیدمان بهتر آنها را بررسی کردیم.

شما به این مقاله چه امتیازی می دهید؟

جهت ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات 3 / 5. تعداد امتیاز: 1

هنوز امتیازی برای این مقاله ثبت نشده است.

به اشتراک بگذارید...

دیدگاهتان را بنویسید

2 پاسخ به “بهترین و مناسب ترین مبلمان برای خانه های بزرگ کدام ها هستند؟”

  1. مبلمان اداری شاریس گفت:

    ممنون بابت مقاله مفیدتون
    برای فضاهای کوچیک چطور مبلی مناسب هست ممنون میشم راهنمایی کنید یا مقاله ای بذارین

    • مدیر سایت گفت:

      سلام من مشاور آنلاین مبلیران هستم، مبلیران برای فضا های کوچک مبلمان های به خصوص دارد از جمله مبل های ال، برای راهنمایی بیشتر با شماره 1459 (بدون کد) تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند. با سپاس از شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

showroom