معرفی انواع مبلمان در دکوراسیون خانه + خرید اینترنتی مبلمان

انواع مبلمان در دکوراسیون خانه

معرفی انواع مبلمان در دکوراسیون خانه

زمانی که وارد یک فضا می‌شوید چه چیزی در دکوراسیون داخلی فضا نظر شما را به خود جلب می‌کند؟

من زمانی که وارد یک فضایی مانند سالن نشیمن می‌شوم اولین چیزی که نظر من را به خودش جلب می‌کند نوع مبلمان چیده شده موجود در فضا است؛ زیرا تصور می‌کنم این مبلمان هستند که به هر فضایی چه بزرگ چه کوچک شخصیت می‌دهند و شکل و سبک نهایی آن را مشخص می‌کنند.

در گذشته، اغلب خانه‌ها بدون مبلمان بودند و از پشتی برای استراحت و احترام به مهمان‌ها استفاده می‌کردند اما با گذشت زمان، کمتر خانه‌ای را میتوان بدون مبلمان دید. مبلمان جز جدایی ناپذیر چیدمان و دکوراسیون داخلی شده‌اند که بر روی زیبایی بصری فضا و شیک بودن آن بسیار تاثیرگذار هستند.

پیشرفت علم و تکنولوژی بر روی ساخت و تولید مبلمان نیز تاثیر گذاشته است و باعث تولید انواع مبلمان در طرح‌ها، مدل‌ها، سبک‌ها و رنگ‌های متنوع شده است.

ما در این مقاله از مبلیران به معرفی انواع مبلمان در دکوراسیون خانه پرداخته‌ایم تا با شناخت انواع مبل، بهترین و مناسب‌ترین مبل را برای دکوراسیون داخلی فضای مدنظر انتخاب و خریداری کنید.

برای شناخت انواع مبلمان در دکوراسیون خانه تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

انواع مبلمان جدید

مبلمان نقش بسیار مهم و حیاتی در زیبایی بصری فضا دارند که شناخت آن‌ها باعث می‌شود بهترین و مناسب‌ترین نوع آن را متناسب با فضا انتخاب و خریداری کنید.

مبل های راحتی، مبلمان کلاسیک، مبلمان چستر و موارد دیگر انواع مبلمانی هستند که در ادامه این مقاله از مبلیران به معرفی آن‌ها پرداخته‌ایم تا با شناخت کافی هماهنگ با چیدمان و دکوراسیون داخلی فضا، مبلمان منزل خود را از مبلیران خریداری کنید.

مبلمان مدرن

مبلمان مدرن دسته‌ای از انواع مبلمان هستند که دارای ظاهری ساده و شیک به دور از هرگونه پیچیدگی می‌باشند. این مبلمان با استفاده از مصالح مختلفی در رنگ‌های متنوع قابل تولید هستند و بهترین و مناسب‌ترین انتخاب برای فضاهایی به سبک مدرن هستند.

شیک‌ترین و بهترین ست مبلمان مدرن به رنگ روشن برای دکوراسیون داخلی منزل

شیک‌ترین و بهترین ست مبلمان مدرن به رنگ روشن برای دکوراسیون داخلی منزل

انواع مبلمان راحتی

مبلمان راحتی همانطور که از اسمشان مشخص است مبلمانی هستند که با نشستن بر روی آن‌ها میتوان خستگی یک روز کاری سخت را پشت سر گذاشت و احساس آرامش کرد. این دسته از مبلمان نوعی مبلمان مدرن به حساب می‌آیند و دارای ظاهری ساده و شیک هستند.

مبلمان راحتی ال، مبلمان راحتی کلاسیک و مبلمان راحتی چستر از جمله انواع مبلمان راحتی به‌حساب می‌آیند.

دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن با جدیدترین مدل مبلمان راحتی

دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن با جدیدترین مدل مبلمان راحتی

مبلمان ال شکل

مبلمان ال شکل مانند انواع مبلمان راحتی در دسته مبلمان مدرن به حساب می‌آیند. این نوع مبلمان همانطور که از اسمشان مشخص است دارای ظاهری ال شکل هستند و به خوبی می‌توانند فضاهای نشیمن را از یکدیگر تفکیک کنند و زیبایی فضای نشیمن یا سالن پذیرایی را دوچندان کنند.

مبلیران به شما پیشنهاد می‌کند: اگر دکوراسیون داخلی کوچک و نقلی دارید، به سراغ مبلمان ال شکل بروید که بهترین و مناسب‌ترین انتخاب برای فضای شما هستند.

نمونه مدل مبل ال شیک و ساده برای دکوراسیون داخلی منزل کوچک و نقلی

نمونه مدل مبل ال شیک و ساده برای دکوراسیون داخلی منزل کوچک و نقلی

انواع مبلمان کلاسیک

جالب است بدانید مبلمان کلاسیک، از سمت کشورهای اروپایی وارد سرزمین‌های شرقی شدند و در خاورمیانه رونق بسیاری یافتند.

این مبلمان، به خاطر ظاهری که دارند معمولا انتخاب و سلیقه عده خاصی هستند. در طراحی این سبک از مبلمان از پارچه‌های زیبا و شکیل، همچنین چوب راش، افرا و گردو به علاوه جزییات ریز و درشت استفاده می‌شود که همین موارد شناسه مبلمان کلاسیک هستند.

مبلمان کلاسیک فرانسوی، انگلیسی و مبلمان کلاسیک ایتالیایی از جمله انواع مبلمان کلاسیک به حساب می‌آیند.

استفاده از مبلمان کلاسیک مبلیران برای دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک

استفاده از مبلمان کلاسیک مبلیران برای دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک

مبلمان سلطنتی

دسته دیگری از انواع مبلمان منزل، مبلمان سلطنتی هستند. این دسته از مبلمان دارای جزییات بسیاری هستند و همانطور که از اسمشان مشخص است مناسب خانه‌های سطلنتی و پر شکوه می‌باشند.

اگر خانه‌ای کوچک و نقلی به سبک مدرن دارید از خرید و انتخاب مبلمان سلطنتی پرهیز کنید. این دسته از مبلمان دارای ابعاد به نسبت بزرگی هستند و باعث می‌شوند فضای کوچک، کوچک‌تر دیده شود به همین خاطر این دسته از مبلمان بهترین و مناسب ترین انتخاب برای دکوراسیون داخلی سالن نشیمن لوکس و لاکچری هستند.

نمونه مدل مبلمان سلطنتی با طراحی لاکچری و لوکس

نمونه مدل مبلمان سلطنتی با طراحی لاکچری و لوکس

انواع مبلمان چستر

دسته آخری که در این مقاله از مبلیران به معرفی آن پرداخته‌ایم، مبلمان چستر هستند.

ویژگی اصلی مبلمان چستر تعداد دکمه‌ها، تکیه‌گاه کوتاه و دسته‌های لوله‌ای شکل است. این نوع مبلمان انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن‌ها از روی ظاهرشان قابل تشخیص هستند.

مبلمان چستر راحتی، مبلمان چستر مکعبی، مبلمان چستر چرم و مبلمان چستر فیلد از جمله انواع مبلمان چستر به‌حساب می‌آیند.

بهترین و جدیدترین مدل مبل مبلیران با طراحی شیک و زیبا

بهترین و جدیدترین مدل مبل مبلیران با طراحی شیک و زیبا

خرید اینترنتی مبلمان

این روزها با توجه به شرایط جامعه بسیاری از افراد به سمت خرید اینترنتی روی آورده‌اند و اکثر خریدهای خود را از پوشاک گرفته تا انواع اکسسوری و مبلمان منزل اینترنتی انجام می‌دهند.

اگر تصمیم به خرید انواع مبلمان منزل دارید، فروشگاه مبلیران می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. ما این امکان را برای شما فراهم کرده‌ایم تا علاوه بر خرید حضوری در شعبه‌های مختلف در شهر تهران و کرج، از طریق وب سایت مبلیران نیز خرید خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری انجام دهید. همچنین اگر نیاز به مشاوره داشته باشید می‌توانید با تماس به کارشناسان و متخصصان ما بهترین و مناسب ترین انتخاب را هماهنگ با دکوراسیون داخلی فضای مدنظرتان داشته باشید.

نمونه مدل مبل مبلیران به رنگ آبی برای دکوراسیون داخلی منزل

نمونه مدل مبل مبلیران به رنگ آبی برای دکوراسیون داخلی منزل

سخن پایانی

در این مقاله از مبلیران با انواع مبلمان جدید در دکوراسیون خانه آشنا شدید. فراموش نکنید که انتخاب و خرید مبلمان باید هماهنگ با دکوراسیون داخلی وضع موجود انجام شود تا فضا زیبا و شیک دیده شود.

مبلمان مبلیران به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و حرفه‌ترین برندها در حوزه تولید و فروش انواع مبلمان، سرویس خواب، میز ناهارخوری و غیرخ سالیان بسیاری است که با کمک طراحان و متخصصان حرفه‌ای در این زمینه مشغول فعالیت است. ما در تمام نمایندگی‌های مجاز آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما عزیزان در انتخاب بهترین و مناسب ترین نوع مبلمان هستند. علاوه بر این مبلیران به منظور راحتی و آسودگی بیشتر مشتریان امکان سفارشی سازی مبلمان را فراهم کرده است، به این ترتیب شما می‌توانید با توجه به دکوراسیون داخلی منزل، سبک و مدل مدنظرتان مبلمانی که به آن علاقه‌مند هستید را سفارش دهید.

شما به این مقاله چه امتیازی می دهید؟

جهت ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

هنوز امتیازی برای این مقاله ثبت نشده است.

به اشتراک بگذارید...

دیدگاهتان را بنویسید

یک پاسخ به “معرفی انواع مبلمان در دکوراسیون خانه + خرید اینترنتی مبلمان”

  1. سلام
    معرفی خوبی بود. بعضی از این محصولات رو ندیده بودم، ممنون که باعث شدید با این محصولات آشنا بشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

showroom