همکاری مبلیران با معمارها برای بازسازی دکوراسیون داخلی

همکاری مبلیران با معمارها برای دکوراسیون داخلی

یکی از ویژگی های برند مبلیران، همکاری مبلیران با معمارها برای بازسازی دکوراسیون داخلی است. بازسازی صرف نظر از مقیاس، شاید وقت گیر و پرهزینه باشد. به خصوص زمانی که تغییرات غیر منتظره ای در آخرین لحظات ظاهر می شوند.

همکاری مبلیران با معمارها برای بازسازی دکوراسیون داخلی

یکی از ویژگی های برند مبلیران، همکاری مبلیران با معمارها برای بازسازی دکوراسیون داخلی است. شاید یکی از رایج ترین جملاتی که در زمان بازسازی شنیده باشید این است که زمان و هزینه ای را که در نظر گرفته اید دو برابر کنید. بازسازی صرف نظر از مقیاس، شاید وقت گیر و پرهزینه باشد. به خصوص زمانی که تغییرات غیر منتظره ای در آخرین لحظات ظاهر می شوند.با این حال در اغلب اوقات با موقعیت هایی مواجه می شویم که چیدمان داخلی دیگر کارامد نیست. ممکن است احساس کنید طراحی داخلی کمی قدیمی شده و زمان تغییر فرا رسیده است.ارتقاء فضای مورد نظر لزوما به معنای خرج کردن تمام پس انداز نیست.

همچنین صرف هزینه کمتر به معنای کیفیت پایین کار نخواهد بود. قبل از شروع تحقیقات خود را انجام دهید تا بهترین سبک، لوازم، مصالح و… را انتخاب کنید.تمام افراد تمایل دارند در محیط و فضایی حضور داشته باشند که دنج و آرامش بخش باشد. به خصوص اگر بخواهند کار بازسازی فضا را انجام دهند. برای رضایت از نتیجه کار بهتر است با یک متخصص در این زمینه مشورت نمایید. افرادی وجود دارند که همیشه به طور خستگی ناپذیر در حرفه خود تلاش می کنند. معماران داخلی بهترین افراد هستند که می توانند به شما کمک کنند.برای ارتباط و همکاری مبلیران با معمارها برای بازسازی دکوراسیون راه های مختلفی وجود دارد.

 

همکاری مبلیران با معمارها برای بازسازی، انتخابی رضایت بخش

ممکن است ساخت و ساز در یک فضا به جهت تغییر کاربری انجام شود. به طور مثال تبدیل محیط اداری به یک منزل شیک یا تغییر دکوراسیون خانه های قدیمی به فضای گرم و دلنشین را می توان نام برد. شما می توانید روی همکاری مبلیران با معمارها برای بازسازی حساب ویژه‌ای باز کنید.

همکاری مبلیران با معمارها برای بازسازی

همکاری مبلیران با معمارها برای بازسازی

مهمترین بخش بازسازی، درک خواسته های کارفرما و مالک است. به عبارت دیگر یک معمار داخلی یا طراح دکوراسیون داخلی باید بتواند چیدمانی را خلق کند که فراتر از انتظار کارفرما باشد. مالک هر آنچه را که در ذهن دارد و دوست دارد که در فضای داخلی خود داشته باشد  به زبان می‌آورد. یک طراح یا معمار باید به این تصورات جامه عمل بپوشاند.

هنر یک معمار

هنر یک معمار یا طراح داخلی خلق اثری درحد گفته ها و انتظارات کارفرما نیست. بلکه طراح داخلی باید بتواند آن اثر را به اوج خلاقیت و زیبایی برساند.به طور مثال ممکن است از نشستن در یک اتاق با انبوهی از مبلمان، دکوری ها و لوازم جانبی احساس خستگی کرده باشید. به خصوص اگر فضای کار به همان اندازه شلوغ باشد. این خستگی نشان می دهد وقتش رسیده است که فضا را پاکسازی نمایید.

مبلمان و دکوری هایی که ارزش افزوده آن ها به پایان رسیده اند را حذف نمایید. همچنین می توانید پا را فراتر بگذارید و در مورد دیوار، کفپوش و… نیز این تغییرات را اعمال کنید. البته بهتر است با یک معمار مشورت نمایید تا از نتیجه کار راضی باشید.معیارهای مهم برای بازسازی دکوراسیون وجود دارد که معمار و کارفرما باید به آن توجه داشته باشند. در ادامه بیشتر توضیح داده می شود.

ابعاد بازسازی یکی از معیار ها برای شروع

در بخش بازسازی و به جهت همکاری مبلیران با معمارها برای بازسازی، ابعاد دکوراسیون بسیار مهم است.اگر همزمان با تغییر چیدمان و دکوراسیون داخلی به تغییر فضا در سطوح مختلف خانه (دیوار، کف و…) فکر می کنید باید از یک معمار داخلی مشاوره بخواهید.معمار داخلی با تمام مصالح، قوانین و مقررات ساختمانی آشنا است. می‌تواند انواع پلان از جمله پلان مبلمان را برای شما طراحی کند.

طراح داخلی مسئولیت محدودتری دارد. به عبارت دیگر برای  بازسازی فضای داخلی مانند تغییر کفپوش، دیوارپوش، انتخاب متریال و… می تواند به شما کمک کند. از طرف دیگر با چیدمان تمام لوازم ضروری، برای یک چیدمان ایده آل نیز آشنایی دارد. مبلمان، لوازم تزئینی، میز و صندلی ناهارخوری، میز کار، پرده ها و… می توان نام برد. طراح داخلی می‌تواند بهترین دکوراسیون را با توجه به بودجه و نظر شما بازسازی نماید.

 طراحان داخلی

طراحان داخلی در پروژه‌های مختلف مسکونی، اداری، رفاهی و… با پیمانکاران همکاری می‌کنند. بنابراین طراح داخلی علاوه بر فضاسازی، در طراحی صدا، نور و ساخت فضای کاربردی با انتخاب لوازم دکوراسیون داخلی نیز تبحر دارد.گاهی هدف از انتخاب و همکاری مبلیران با معمارها برای بازسازی تغییر در چیدمان و دکوراسیون است.

در این صورت می توانید با یک متخصص دکوراسیون داخلی که برخی از آنها دانش آموخته معماری هستند همکاری نمایید. برای مبلیران تفاوتی ندارد که شما کارفرمای یک منزل مسکونی کوچک و زیبا یا مالک یک خانه بزرگ هستید. مبلیران با همکاری معمارها برای بازسازی تلاش می کند بهترین ها را به شما ارائه دهد.

همکاری مبلیران با معمارها برای بازسازی

همکاری مبلیران با معمارها برای بازسازی

انتخاب سبک دکوراسیون و چیدمان 

اگر تصمیم به بازسازی دکوراسیون داخلی گرفته اید متراژ یا هر عامل ثانویه ملاک نیست. اولین قدم برای بازسازی، انتخاب سبک دکوراسیون است.اگر به سبک مجلل، پر زرق و برق و گرانقیمت علاقه دارید سبک کلاسیک انتخاب شماست. یک سبک دیگر با نام نئوکلاسیک نیز وجود دارد که تا حدودی از تجمل سبک کلاسیک کاسته شده و ساده تر است. یک سبک ایده آل با رنگ های تیره و گرم را شامل می شود.اگر یک فضای ساده، زیبا و به دور از شلوغی بصری می‌خواهید سبک مدرن را برگزیده‌اید. سبک مدرنِ مینیمال نیز به مراتب ساده تر از سبک مدرن است. البته به همان زیبایی، ظرافت و شکوه سبک مدرن می باشد.

رنگ های خنثی و اِلمان ها بدون نقش و نگار های پیچیده ویژگی بارز سبک مدرن است.ممکن است بازسازی فضا کمی گسترده تر باشد، یعنی نیاز به تغییر در تمام بخش‌ها احساس می شود. به طور مثال سبک فعلی (کاغذ دیواری ها، کفپوش و…) کلاسیک است و شما سبک مدرن را انتخاب کرده اید. بنابراین ابتدا باید بازسازی اولیه را انجام دهید.در نتیجه باید تمام اِلمان ها مانند مبلمان، میزناهارخوری، تخت خواب و تمام لوازم دکوری ریز درشت به سبک غالب انتخاب شوند.

انتخاب رنگ برای بازسازی، انتخابی مهم و جذاب

در کنار انتخاب سبک، انتخاب رنگ نیز مهم است. اگر این دو مورد را انتخاب کرده باشید بقیه راه را روی همکاری مبلیران با معمارها برای بازسازی حساب کنید. برای هر دو سبک کلاسیک و مدرن تناژ های رنگی بسیار متنوع از تیره و روشن وجود دارد.طراح داخلی با توجه به متراژ و رنگ انتخابی شما، دکوراسیون را با تناژهای متنوع و زیبا بازسازی می‌کند. به طور مثال از قانون رنگ بندی 70، 20، 10 یا 80، 10، 10 استفاده می کند.زمانی که رنگ و سبک را انتخاب کردید ناخودآگاه به سمت انتخاب لوازم خانه با همان رنگ و سبک کشیده می‌شوید. مبلمان، میز و صندلی، تخت خواب، پرده ها، دکوری ها و هر چیزی را که دوست دارید شامل می شود.

گروه تولیدی مبلیران انواع لوازم خانه در سبک ها (مدرن و کلاسیک) و رنگ بندی های متنوع تولید کرده است. انواع مبلمان (چستر، راحتی و…) سرویس خواب (تک نفره و دو نفره) و… را می توان نام برد. مبلیران برای تولید محصولات خود از بهترین و باکیفیت ترین متریال ها استفاده می کند.همچنین برای تولید محصولات خود همگام با سلیقه شما مشتریان عزیز قدم برداشته ایم. در رابطه با همکاری مبلیران با معمارها برای بازسازی طرح‌های سفارشی نیز به خواسته کارفرما و معمار پذیرفته می شود. این یکی از خدمات ما به شما مشتریان عزیز می باشد. تمام کالاهای تولید شده با برند مبلیران گارانتی و خدمات پس از فروش را دارا می باشند.

همکاری مبلیران با معمارها برای بازسازی

همکاری مبلیران با معمارها برای بازسازی

شما به این مقاله چه امتیازی می دهید؟

جهت ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

هنوز امتیازی برای این مقاله ثبت نشده است.

به اشتراک بگذارید...

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

showroom