بهترین دکوراسیون مبلمان در فضای باز به سبک 2023

دکوراسیون مبلمان در فضای باز

نحوه دکوراسیون مبلمان در فضای باز

نحوه دکوراسیون مبلمان در فضای باز (قسمت بیرونی) منزل می تواند همچون مکان لوکسی مانند داخل منزل باشد که اگر چشم اندازی هم در نزدیکی آن باشد این زیبایی چندین برابر می کند. اما دانستن نکاتی پیرامون دکور کردن این فضای دلنشین و زیبا، میتواند تاثیرات زیادی در نمای خانه و محیط بیرونی آن ایفا کند.

<yoastmark class=

ایده های طراحان را در طراحی اتاق های نشیمن (فضاهای باز دارای سقف) و غذاخوری در فضای باز خلاقانه و رنگارنگ پیدا و مورد استفاده قرار دهید تا دکوراسیونی باب سلیقه خود و همچنین اصولی را داشته باشید.

یکی از فروشگاه هایی که می توانید از مبل ها و اکسسوری های آن برای دکوراسیون داخلی و بیرونی منزل استفاده نمایید، فروشگاه مبلیران می باشد. پس اینجا کلیک کن تا لذت یه خرید کردن خوب را با ما تجربه کنی.

در روزهای آفتابی، پالت رنگ های شاد، ما را به پیاده روی و لذت بردن از زیبایی فضای باز دعوت می کند. در اینجا نکاتی در مورد طراحی “اتاق های نشیمن و غذاخوری در فضای باز” آورده شده است.

<yoastmark class=

مبلمان مناسب فضای باز، حال و هوای فضای بیرونی خانه شما را به وجود می آورند که به چه صورت باشد، ایجاد نشاط و سرزندگی با بازی رنگ ها و طرح ها و …

انتظارات شما برای دکوراسیون فضای باز 

انتظارانی که از مبلمان بیرونی دارید را تعیین کنید که  برای چه موردی قرار است از آنها استفاده کنید، نشستن و استراحت کردن و نوشیدن چای  و خواندن کتاب، یا بعد از یک شنای عالی نشستن و خوابیدن روی آن برای آفتاب گرفتن و یا کلی موارد دیگه برای استفاده از مبلمان در فضای بیرونی،که این مورد سبب می گردد تا خرید مبلمان مدرن در فضای باز را آسان‌تر کند.

انتظارات شما برای دکوراسیون فضای باز 

انتظارات شما برای دکوراسیون فضای باز

آب و هوا و احتمالات را در نظر بگیرید

انتخاب مبلمان در فضای باز و نحوه چیدمان آن نیز به فضایی که در دسترس دارید بستگی دارد، این که آیا این منطقه به طور کامل یا جزئی سرپوشیده یا بدون سرپوش است، و نوع آب و هوا و نور خورشید که به احتمال زیاد در محل اقامت خود خواهید داشت.

آب و هوا و احتمالات را در نظر بگیرید

آب و هوا و احتمالات را در نظر بگیرید

مبلمان فضای باز یک عنصر ضروری در طراحی باغ، تراس و بالکن است. صندلی ها، صندلی های استراحت و میزهای فضای باز از مواد مقاوم در برابر شرایط جوی ساخته شده اند.

چوب خیزران، مبلمان چوبی در فضای باز و فلز مواد رایج برای مبلمان مدرن در فضای باز هستند.

آلومینیوم و آهن فرفورژه محبوب ترین فلزات هستند، در حالی که چوب ساج بهترین انتخاب در بین انواع مختلف چوب است. استفاده از این عناصر در دکوراسیون فضای باز جلوه‌ای زیبا به محیط خواهد بخشید. از آنجا که امروزه با انواع مختلف مدل های میزنهار خوری و … هستیم، میتوانید مدلی را متناسب با سایر اجزای دکوراسیون فضای باز خانه‌تان پیدا کرده و مطابق آن چیدمان را انجام دهید.

<yoastmark class=

ساج چوب سختی است که در آسیا و در کشور هایی نظیر هند و اندونزی یافت می شود. به دلیل دارا بودن درصد بالایی از روغن، بسیار بادوام و در برابر رطوبت مقاوم است. از این چوب ارزشمند برای کشتی سازی و همچنین در ساخت مبلمان فضای باز استفاده می شود.

نكته‌اي كه در هنگام مقايسه چوب ساج با ساير چوب‌ها وجود دارد، مقاومت آن در برابر تغیرات آب و هوایی و رطوبت می‌باشد.

چوب خیزران و بامبو را دست کم نگیرید

مبلمان ساخته شده از موادی مانند بامبو و چوب خیزران یک انتخاب عالی برای تراس های شرجی (لعاب دار) و باغ های زمستانی است که از باران و شبنم صبحگاهی در امان هستند.

آنها بادوام هستند و نگهداری آنها آسان است. شما این مبلمان مدرن در فضای باز را در انواع روکش دار و بدون روکش پیدا خواهید کرد. برخی از آنها دارای بالشتک های جداشدنی هستند که تمیز کردن و نگهداری آنها را آسان تر می کند.

چوب خیزران و بامبو را دست کم نگیرید

چوب خیزران و بامبو را دست کم نگیرید

جابجایی مبلمان در فضای باز معمولاً آسان است، بنابراین می توانید به تغییر چیدمان به دلخواه خود ادامه دهید. همچنین در صورت نیاز می توانید مبلمان را به داخل خانه منتقل کنید.

در اینجا یک راهنمای خرید در مورد برخی از ایده های پرطرفدار طراحی مبلمان در فضای باز و نکاتی در مورد چگونگی راه اندازی ایده های مختلف مبلمان در فضای باز وجود دارد.

چوب خیزران و بامبو را دست کم نگیرید

چوب خیزران و بامبو را دست کم نگیرید

قبل از آن کمی درباره سبک ها، رنگ ها و الگوهای مختلف پارچه صحبت کنیم و در ادامه به مبلمان و طراحی آن بپردازیم.

سبک ها و رنگ ها برای لذت طراحی

سبکی که برای طراحی داخلی منزل خود انتخاب کرده اید نیز باید جلوه فضاهای بیرونی را ایجاد کند. به عنوان مثال، صندلی های آلومینیومی با طراحی ساده برای سبک های مدرن مناسب هستند.

با این حال، روندهای معاصر یک رویکرد التقاطی را برای طراحی پیشنهاد می کنند، بنابراین این صندلی ها را در محیط ها و سبک های مختلف طراحی قرار می دهند. غنای زیاد رنگ ها و طرح ها به آنها کمک می کند تا با انواع سبک های تزئینی ترکیب شوند.

سبک ها و رنگ ها برای لذت طراحی

سبک ها و رنگ ها برای لذت طراحی

این صندلی ها اغلب با میزهایی از مواد مشابه ترکیب می شوند. از سوی دیگر، روندهای جدید ترکیب های جالب بسیاری را با چوب ساج، چوب دستی و مواد دیگر ایجاد می کنند.

اشکال رمانتیک مبلمان فرفورژه یادآور شادی مدیترانه ای است در حالی که چوب ساج جذابیت عجیب و غریب آسیا را به ارمغان می آورد. در برخی موارد می‌توانید با الهام گرفتن از خلاقیت خودتان، به ترکیب این عناصر باهم بپردازید. استفاده از ترکیب میز و صندلی فلزی در کنار تاب و مبلمان چوبی معمولا از ایده‌های پرطرفدار برای دکوراسیون فضای باز به شمار می‌روند.

سبک ها و رنگ ها برای لذت طراحی

سبک ها و رنگ ها برای لذت طراحی

قرمز، سبز، آبی، نارنجی، زرد و بنفش، و همچنین بسیاری از رنگ های دیگر، همه بخشی از بوم نقاشی مادر طبیعت هستند. این که کوسن ها و رومیزی ها می توانند تک رنگ یا رنگارنگ باشند، انتخابش با شماست. استفاده از طیف‌های رنگی گوناگون و البته متناسب با هم میتواند با ایجاد هارمونی و پالت رنگی جذاب، محیطی آرامش بخش برای شما به ارمغان بیارود.

<yoastmark class=

الگوهای مختلف پارچه – گل، هندسی، قومی، کلاسیک و غیره را با هم مخلوط و مطابقت دهید

از این گذشته، طرح های بازیگوش (طرح هایی که هر کسی شهامت استفاده از آن را ندارد) بسیار مد روز هستند. البته زیباترین لبخند اعضای خانواده و دوستانی است که از اوقات فراغت خود در فضای دلنشین و شاد خانه شما لذت می برند.

الگوهای مختلف پارچه - گل، هندسی، قومی، کلاسیک

الگوهای مختلف پارچه – گل، هندسی، قومی، کلاسیک

ایده های ساده مبلمان فضای باز

برای برخی از مبلمان چوبی اولیه در فضای باز، مجموعه ای از صندلی های چوبی و یک میز تهیه کنید. این گزینه عالی برای بالکن آپارتمان و یکی از ساده ترین ایده های مبلمان در فضای باز برای فضاهای کوچک است. علاوه بر سادگی به علت حذف عناصر اضافی، گزینه مناسبی برای فضاهای کوچک نیز به شمار می‌روند.

شما می توانید بر اساس نیاز خود و فضای موجود دو، چهار یا چند صندلی اضافه کنید. به سراغ یک میز گرد ساده با رویه سفید براق و پاهای برهنه بروید. استفاده از انواع گل و گیاه نیز می‌تواند ترکیب عالی برای دکوراسیون فضای باز در محیط اطراف خانه‌تان باشد.

ایده های ساده مبلمان فضای باز

ایده های ساده مبلمان فضای باز

آن را با صندلی های چوبی در سایه های پاستلی هماهنگ کنید تا ظاهر مبلمان فضای باز مدرنی داشته باشید. مبلمان سبک وزن در فضای باز به راحتی تمیز و جابجا می شوند و بلافاصله بالکن شما را به فضایی برای خوردن قهوه، چای و تنقلات صبح و عصر تبدیل می کنند.

ایده های منحصر به فرد مبلمان فضای باز

با این طراحی مبلمان چوبی فضای باز خود را به منطقه آرامش تبدیل کنید. یک جفت صندلی راک چوبی کلاسیک با یک میز ساده در مرکز به راحتی در بالکن آپارتمان جا می شود. روکش ‌های صندلی برای این ایده‌های جالب مبلمان در فضای باز می‌توانند از پارچه سفید ساده، تک رنگ یا چاپ شده باشند.

ایده های منحصر به فرد مبلمان فضای باز

ایده های منحصر به فرد مبلمان فضای باز

استفاده از رنگ سفید ساده یا تک رنگ به شما امکان می دهد تا با طیف وسیع تری از روکش های کوسن آزمایش کنید. این ایده های طراحی مبلمان در فضای باز هم برای آپارتمان ها و هم برای خانه ها استفاده می شوند.

ایده های مبلمان فضای باز برای فضاهای کوچک

تا زمانی که بالکن دارید، می توانید آن را به فضایی برای استراحت تبدیل کنید. اگر از جستجوی ایده های مبلمان در فضای باز برای فضاهای کوچک خسته شده اید، این ایده مفید خواهد بود. امروزه میتوانید از انواع مدل ها برای دکور کردن فضاهای کوچک استفاده کنید.

ایده های مبلمان فضای باز برای فضاهای کوچک

ایده های مبلمان فضای باز برای فضاهای کوچک

هنگام خرید مبلمان مدرن فضای باز به دنبال یک میز چوبی تاشو شیک باشید. وقتی می خواهید هوای تازه بگیرید، به سادگی چند صندلی را دور میز بگذارید و سپس بعد از استفاده آن ها را تا کنید تا دوباره فضای بالکن خود را داشته باشید.

دکوراسیون مبلمان در فضای باز

دکوراسیون مبلمان در فضای باز مبلیران

ایده های جالب مبلمان فضای باز

حصیر یکی از محبوب ترین مواد در ایده های طراحی مبلمان فضای باز است. مبل های حصیری تک نفره بزرگ، ایده های مبلمان ساده در فضای باز هستند. علاوه بر سادگی استفاده از این ایده در دکوراسیون فضای باز می‌تواند تنوعی بصری در محیط ایجاد کند.

ایده های جالب مبلمان فضای باز

ایده های جالب مبلمان فضای باز

این چیدمان مبلمان مدرن برای یک نفر برای بالکنی که به اتاق خواب راه دارد، عالی است. مبل حصیری قهوه ای کم رنگ را با میز قهوه خوری حصیری هماهنگ کنید. این فضا به زودی به گوشه مورد علاقه شما برای مطالعه یا استراحت با یک فنجان چای و قهوه تبدیل می شود.

ایده های آرامش بخش طراحی مبلمان فضای باز

کسانی که در مناطقی زندگی می کنند که در تمام طول سال از آب و هوای خوب لذت می برند، ممکن است بخواهند بالکن خود را به یک اتاق فضای باز اضافی تبدیل کنند.

ایده های آرامش بخش طراحی مبلمان فضای باز

ایده های آرامش بخش طراحی مبلمان فضای باز

به جای میز و صندلی برای مبلمان مدرن در فضای باز خود، مبل یا صندلی های کم ارتفاع و عثمانی را انتخاب کنید. شما حتی می توانید تشک ها را قرار دهید و آنها را با پارچه کتانی مد روز بپوشانید تا ایده های ارزان مبلمان فضای باز را داشته باشید.

شما می توانید بیشتر از صرف قهوه صبح یا عصر را در اینجا بگذرانید. در بالکن جدید خود به سبک بوهو بنشینید و از ساعات ماندن در خانه برای کارهای خود نیز استفاده نمایید.

مبلمان فضای باز مدرن برای خانواده

اگر بالکن، تراس یا پاسیو بزرگ دارید، می توانید روی یک ست مبل حصیری با اندازه کامل سرمایه گذاری کنید. برای تکمیل ظاهر این ایده های جالب مبلمان در فضای باز، یک میز قهوه خوری ساده را در مرکز قرار دهید. یک میز فلزی مستطیلی و بلند به رنگ مشکی با رویه شیشه ای بدون اینکه فضا را به هم ریخته نشان دهد، با دکور ترکیب می شود.

مبلمان فضای باز مدرن برای خانواده

مبلمان فضای باز مدرن برای خانواده

این ایده‌های طراحی مبلمان فضای باز، فضای بیرونی شما را به فضایی تبدیل می‌کند که تمام اعضای خانواده می‌توانند برای صبحانه در روز بنشینند. تم رنگی خاکستری، زرد و سبز لیمویی به خوبی با منظره ترکیب می شود.

مبلمان چوبی فضای باز

هنگامی که به دنبال مبلمان چوبی در فضای باز هستید، یک تاب چوبی بالشتکی گزینه دیگری از ایده های منحصر به فرد مبلمان فضای باز است. تاب دو نفره مستطیلی یک انتخاب محبوب در ایده های مبلمان فضای باز برای فضاهای کوچک است. طراحی مینیمال این مبلمان مدرن در فضای باز را با مجموعه ای از کوسن های سفارشی با طرح های چاپی خود منحصر به فرد و شخصی کنید.

مبلمان چوبی فضای باز

مبلمان چوبی فضای باز

چیدمان های زندگی مدرن راه را برای انواع مختلفی از دکوراسیون برای فضاهای بیرونی باز کرده است. این می تواند یک بالکن یا تراس متصل به یک آپارتمان یا یک پاسیو بزرگ در حیاط خلوت یک خانه باشد. با این راهنمای انواع مبلمان فضای باز و ایده هایی برای چیدمان آن، می توانید فضای بیرونی خود را در کمترین زمان به فضایی برای استراحت تبدیل کنید.

برای سفارش انواع مبلمان از سبک کلاسیک تا مدرن می توانید با کارشناسان فروش ما از هر کجای کشور با شماره 1459 در ارتباط باشید.

شما به این مقاله چه امتیازی می دهید؟

جهت ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

هنوز امتیازی برای این مقاله ثبت نشده است.

به اشتراک بگذارید...

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

showroom