مبلمان پایه فلزی،معرفی بهترین و شیک ترین مبلمان پایه فلزی

مبلمان پایه فلزی

مبلمان پایه فلزی از جدیدترین و بروزترین مبلمان می باشد که توسط فروشگاه مبلیران ارائه می شود. این مبلمان دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشند که در این متن سعی شده است به طور کامل به آنها پرداخته شود. این مبلمان دارای تنوع در طرح، رنگ، سایز و غیره می باشند.

خرید مبلمان پایه فلزی از فروشگاه مبلیران

امروزه مبلمان بخش مهمی از چیدمان دکوراسیون هر منزلی محسوب می شود. این وسیله راحتی و زیبایی را برای همه در منزل فراهم می کند. چند سالی می شود که بر انواع مبلمان افزوده می شود. مبل های پایه فلزی با ورود به صنعت مبلمان توانسته است نظر افراد بسیاری را به خود جلب کند. فروشگاه مبلیران یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین فروشگاهها می باشد که در زمینه فروش و طراحی و ساخت مبل با پایه فلزی به فعالیت میپردازد.

این مبلمان در انواع گوناگون تولید شده و در بازار یافت می شود. در فروشگاه مبلیران نیز شما قادر به مشاهده انواع مبلمان پایه فلزی در طرح، رنگ، سایز، تعداد متفاوت هستید. همچنین این مبلمان در جنس های گوناگونی از جمله چوب و استیل ساخته می شوند.

این سبک از مبلمان در واقع ترکیبی از سبک مدرن با سبک سنتی است. در این مدل از مبلمان چوب و فلز در کنار هم قرار می گیرد. از این رو این مبلمان برای دکوراسیون های داخلی در سبک مدرن مناسب می باشند.

اصلی ترین مشخصه مبل با پایه فلز همانطور که از نام آنها مشخص است، داشتن پایه هایی از جنس انواع فلزات مانند آهن، فولاد کربن، آلومینیوم و استیل ضد زنگ است. که البته پایه های استیل امروزه خواهان و کاربرد فراوانی در این نوع از مبلمان دارد. در ادامه با مبلیران همراه باشید تا بیشتر به بررسی ویژگی های مبلمان پایه فلزی بپردازیم.

مزایای مبلمان پایه فلزی

پایه های متصل شده بر روی مبلمان دارای مزایای بسیاری جهت محافظت از مبلمان است. پایه های مبلمان دارای جنس های مختلف از چوب و غیره می باشد که هر یک دارای ویژگی های منحصر به فردی است. در این قسمت به ویژگی ها و مزایای خرید مبلمان پایه فلزی خواهیم پرداخت. مبل پایه فلزی با داشتن پایه های فلزی متصل به کف مبلها در واقع موجب آسان شدن حرکت مبلمان و ایستایی بهتر مبلمان شده است. این نوع از مبل ها همچنین از کثیفی و رطوبت ناشی از سطح زمین در امان هستند.

به غیر از ویژگی های ذکر شده برای مبلمان پایه فلزی باید به این نکته نیز اشاره شود که مبلمان دارای پایه فلزی دارای زیبایی خاص و منحصر به فردی نیز هستند. از دیگر مزایای این مبلمان می توان به عمر طولانی آن ها نیز اشاره کرد. اگر علاقه ای زیاد به جابجایی مبلها برای تغییر دکوراسیون خود دارید، این مبلمان مخصوص شما عزیزان طراحی شده است.

انواع مبلمان پایه فلزی

این مبلمان در طول جابجایی با داشتن پایه های محکم و مستحکم هیچ گونه آسیبی نمی بینند. در مبلیران می توانید مبلمان پایه فلزی استیل و همچنین مبل پایه فلزی طلایی که بسیار شیک و زیبا می باشند را تهیه کنید. بدون تردید با تهیه این مبلمان با دردسر های کمتری روبرو خواهید شد.

مبلمان پایه فلزی (تصویر 1)

معایب مبل پایه فلزی

درست است که مبلمان پایه فلزی جز محصولات لوکس و مدرن در جهان می باشد، با این وجود این مبلمان نیز دارای معایبی مانند هر محصول دیگری می باشند. یکی از معایبی که این مبلمان با ان روبرو هستند این موضوع می باشد که ممکن است این مبلمان بعد از سال های متعدد از رده خارج شوند. البته هر مدل از مبلمان با این روند ممکن است روبرو شوند. بنابراین این مسئله زیاد جدی نمی باشد. اگر ظاهر زیبا و بروز بودن مدل مبلمان برای شما اهمیت دارد، توصیه می شود این مبلمان را تهیه کنید.

بهترین رنگ برای مبلمان پایه فلزی چیست؟

یکی از ویژگی هایی که در انتخاب مبلمان تاثیر بسیاری دارد، رنگ مبلمان میباشد. مبلمان پایه فلزی در رنگ های بسیار متنوعی ساخته می شوند که باب سلیقه افراد بسیاری می باشند. از جمله رنگ هایی که در این مبلمان دارای طرفداران بسیاری است می توان به رنگ آبی کاربنی اشاره کرد. در مبلیران این مبلمان در رنگ های بسیار متفاوتی موجود می باشد. شما عزیزان می توانید هر یک از آن ها را با توجه به سبک دکوراسیون و سلیقه شخصی انتخاب کنید.

مبلمان پایه فلزی (تصویر 2)

پاسخ به چند سوال متداول در مورد مبلمان پایه فلزی

در این بخش ما به چند سوال رایج که شما عزیزان در مورد این مدل از مبل دارید، پاسخ خواهیم داد. این سوالات به صورت زیر است:

مبل پایه چوبی بهتر است یا فلزی ؟

در پاسخ به این سوال می بایست بدانید که ما به طور حتم نمی توانیم بگوییم کدام یک از این مدل ها بر دیگری برتری دارد. زیرا ساختار و کلاف داخلی  هر کدام مشابه هم می باشد. ولی این موضوع واضح است که فلزات نسبت به چوب از مقاومت بالایی برخوردار است. ولی انتخاب و خرید هر یک از این مبلمان سلیقه ای می باشد.

آیا مبلمان پایه فلزی برای مناطق مرطوب مناسب می باشد؟

این موضوع یکی از اصلی ترین دغدغه های کاربران می باشد. در این مورد باید به جنس پایه این مبلمان دقت کرد. بهترین و مقاوم ترین پایه های فلزی پایه های استیل رو کاری شده توسط آبکاری فورتیک می باشد.

آیا این سبک از مبلمان سنگین تر از سایر سبک ها است ؟

برخی از افراد با دانستن ترکیب فلز در ساختار این مبلمان به این نتیجه میرسند که این مبلمان سنگین تر از سایر مبلمان می باشد. در پاسخ به این سوال می بایست بدانید که این موضوع صحیح نمی باشد. زیرا ساختار داخلی این مبلمان با دیگر مبلمان مشابه بوده و وزن آن ها با هم فرق ندارد. تنها تفاوتی که این مبلمان با سایر مبلمان دارند در پایه های آن ها می باشد.

کلام آخر

مبلمان پایه فلزی در طح و رنگ های گوناگونی ساخته و به عرضه می رسد. قبل از خرید این مبلمان برای منزل خود بهتر است اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی ها و مزایای این مبلمان کسب کنید. بدین منظور در متن فوق سعی شده است اطلاعات جامعی در مورد این مدل از مبلمان در اختیار شما قرار داده شود. فروشگاه مبلیران با ارائه این مبلمان در خدمت شما عزیزان است. این فروشگاه کیفیت محصولات خود را تضمین کرده و همواره در پی جلب رضایت شما عزیزان است. اگر در مورد محصولات این فروشگاه سوال یا نظری دارید با ما به اشتراک بگذارید.

شما به این مقاله چه امتیازی می دهید؟

جهت ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

هنوز امتیازی برای این مقاله ثبت نشده است.

به اشتراک بگذارید...

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

showroom