جدیدترین مدل های سرویس خواب در فروشگاه مبلیران

جدیدترین مدل های سرویس خواب

فروشگاه مبلیران یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های تخصصی سرویس خواب در تهران می باشد. علاوه بر تهیه جدیدترین مدل های سرویس خواب از این فروشگاه، شما قادر به تهیه سرویس خواب با بودجه های مختلف از این فروشگاه هستید. این فروشگاه به فروش سرویس خواب ارزان و شیک تا سرویس خواب گران قیمت می پردازد تا هر قشری توانایی خرید داشته باشد.

فروشگاه مبلیران ارائه دهنده جدیدترین مدل های سرویس خواب

یکی از لوازم ضروری برای هر اتاق خواب، سرویس خواب می باشد. انتخاب و خرید سرویس خواب از اهمیت بالایی برخوردار است. سرویس خواب تاثیر بسزایی بر زیبایی دکوراسیون داخلی منزل شما خواهد داشت. از این به هنگام انتخاب سرویس خواب باید دقت لازم را بکار برد تا دکوراسیونی زیبا به دست آورد.

در این متن با فروشگاه مبلیران همراه باشید تا با جدیدترین مدل های سرویس خواب آشنا شوید. یک سرویس خواب به طور کلی شامل تخت خواب، پاتختی، آینه، کمد، میز آرایش، پاف و صندلی می باشد. البته می توان بر حسب بودجه برخی از وسایل غیر ضروری مثل میز آرایش، پاف و صندلی را حذف کرد.

متریال سرویس خواب

به هنگام خرید سرویس خواب بهتر است به جنس آن نیز توجه داشت. متریال هایی که بیشترین کاربرد را در سرویس خواب دارند می توان چوب، ام دی اف، فلز و ورق ملامینه را نام برد.مبلیران با ارائه انواع سرویس خواب های با کیفیت و با دوام در کنار شما عزیزان است.

برای تهیه جدید ترین مدل های سرویس خواب تک نفره و سرویس خواب دو نفره می توانید به این فروشگاه معتبر مراجعه کنید. در ادامه بررسی چند مدل از به روز ترین سرویس خواب ارائه شده توسط این مجموعه خواهیم پرداخت.

جدیدترین مدل های سرویس خواب

جدیدترین مدل های سرویس خواب(تصویر1)

خرید سرویس خواب چوبی از مبلیران

یکی از مدل های رایج ترین و جدیدترین مدل های سرویس خواب، سرویس خواب های چوبی است. سرویس خواب چوبی دارای طرح های گوناگون بوده است. این سرویس خواب ها به دلیل داشتن طرح و نمایی چوبی هیچ وقت قدیمی نمی شوند. سرویس خواب های چوبی را می توان در رنگ های تیره و روشن تهیه کرد.هر یک از رنگ های این سرویس خواب ها منحصر به فرد بوده و ما را بیشتر به طبیعت نزدیک می کند.

در ساختار این مدل از سرویس خواب ها از انواع چوب از جمله چوب راش، گردو، توسکا، چوب روسی و ام دی اف استفاده می شود.هر یک از چوب های بکار رفته در سرویس خواب دارای رنگ، رگه ها و خطوط و مقاومت متفاوت می باشد. این مدل را می توان در سبک های گوناگون دکوراسیون بکار برد. از این رو خواهان و طرفداران بسیاری نیز دارد.

سرویس خواب جدید

فروشگاه مبلیران به عرضه انواع سرویس خواب جدید در طرح های چوبی می پردازد که بنا بر سلیقه شخصی می توانید در رنگهای روشن و تیره چوبی آنها را تهیه کنید. سرویس خواب های ارائه شده توسط این فروشگاه در مدل های گوناگون از جمله کلاسیک، سلطنتی، مدرن، اسپرت و غیره انجام میگیرد.

شما عزیزان می توانید با توجه به سبک دکوراسیون منزل خود و همچنین سلیقه شخصی هر یک از این مدل ها را از این فروشگاه تهیه کنید.

خرید سرویس خواب عروس از مبلیران

سرویس خواب دو نفره از جمله سرویس خواب های پرطرفدار محسوب می شود. مدل هایی از سرویس خواب دو نفره به عنوان سرویس خواب عروس مورد استفاده قرار می گیرد که دارای ویژگی های منحصر به فردی است. این مدل همان طور که از نام آن مشخص است، سرویس خواب بزرگسال می باشد که مخصوص جهیزیه طراحی شده اند.

یکی از مشخصه های اصلی این مدل بکار بردن رنگ غالب سفید در انواع آن ها می باشد. البته در این مدل رنگ های روشن و خنثی نیز رایج است. رنگ سرویس خواب عروس به گونه ای است که بتوان به راحتی با سایر المان های اتاق خواب هماهنگ و ست کرد. در مبلیران می توانید جدیدترین مدل های سرویس خواب مخصوص عروس را مشاهده کنید.

انواع مدل های سرویس خواب

در این فروشگاه مدل های مختلف ساده، مدرن، سلطنتی و کلاسیک عرضه می شود. سرویس های عرضه شده در این فروشگاه شامل تخت،کمد، میز آرایش، صندلی، آینه، پاتختی و صندلی کنار تخت یا همون پاف می باشد. شما عزیزان می توانید با توجه به سبک دکوراسیون منزل خود، هر یک از مدل های سرویس خواب جدید دونفره را از مبلیران تهیه کنید.

جدیدترین مدل های سرویس خواب

جدیدترین مدل های سرویس خواب(تصویر2)

 خرید سرویس خواب اسپرت از مبلیران

یکی از جدیدترین مدل های سرویس خواب کاربردی و پرطرفدار خانواده ها، سرویس خواب اسپرت است. این مدل در دسته بندی سرویس خواب زیبا و پرطرفدار قرار دارد زیرا دارای طراحی ساده می باشد. سرویس خواب اسپرت برای قشر نوجوان طراحی شده است.

این مدل از سرویس خواب اکثرا برای دکوراسیون های داخلی با سبک مدرن و کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد. جنس این سرویس خواب ها به طور عمده از چوب می باشد. این نوع به طور کلی دارای طراحی ساده با خطوط مستقیم و موازی است. اگر اهل طرح های شلوغ نیستید، این مدل مناسب شما است.

فروشگاه مبلیران

   در فروشگاه مبلیران می توانید انواع سرویس خواب اسپرت را در طرح، رنگ و جنس های متفاوت تهیه کنید. رنگ های روشن این مدل می تواند جلوه ای خاص و شیکی به اتاق شما ببخشد.

خرید سرویس خواب مدرن از مبلیران

در دکوراسیون های داخلی به سبک مدرن، بکار بردن سرویس خواب مدرن می تواند جلوه ای بسیار زیبا به دکوراسیون شما ببخشد. انتخاب این مدل برای سبک دکوراسیون مدرن بسیار عالی و منحصر به فرد خواهد بود. اگر از طرفداران دکوراسیون مدرن هستید و از شلوغی دوری می کنید، این مدل از سرویس خواب ها مناسب شما است.

از مشخصه های و ویژگی های اصلی این مدل طراحی ساده ی آن ها می باشد. این سرویس های خواب در جنس های گوناگونی از جمله چوب، فلز و یا ام دی اف ساخته می شوند.در فروشگاه مبلیران قادر به خرید و تهیه انواع گوناگون سرویس های خواب مدرن تک نفره و دو نفره هستید. این سرویس خواب ها در رنگ های تیره و روشن در این فروشگاه موجود هستند.

جدیدترین مدل های سرویس خواب

جدیدترین مدل های سرویس خواب(تصویر3)

خرید سرویس خواب اسپرت از مبلیران

یکی از جدیدترین مدل های سرویس خواب کاربردی و پرطرفدار خانواده ها، سرویس خواب اسپرت است. این مدل در دسته بندی سرویس خواب زیبا و پرطرفدار قرار دارد زیرا دارای طراحی ساده می باشد. سرویس خواب اسپرت برای قشر نوجوان طراحی شده است.این مدل از سرویس خواب اکثرا برای دکوراسیون های داخلی با سبک مدرن و کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد.

جنس این سرویس خواب ها به طور عمده از چوب می باشد. این نوع به طور کلی دارای طراحی ساده با خطوط مستقیم و موازی است. اگر اهل طرح های شلوغ نیستید، این مدل مناسب شما است.در فروشگاه مبلیران می توانید انواع سرویس خواب اسپرت را در طرح، رنگ و جنس های متفاوت تهیه کنید. رنگ های روشن این مدل می تواند جلوه ای خاص و شیکی به اتاق شما ببخشد.

کلام آخر

در این متن ما به بررسی و معرفی جدیدترین مدل های سرویس خواب که توسط فروشگاه مبلیران برای شما عزیزان ارائه شده است، پرداختیم. شما عزیزان می توانید با مشاهده آنلاین مدل های مختلف سرویس خواب در این فروشگاه، خرید مطمئن و آسان را از راه دور تجربه کنید.

شما به این مقاله چه امتیازی می دهید؟

جهت ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

هنوز امتیازی برای این مقاله ثبت نشده است.

به اشتراک بگذارید...

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

showroom