آشنایی با اصول و تاریخچه فنگ شویی در دکوراسیون منزل

ااصول و تاریخچه فنگ شویی

همه ی ما مدت زمان زیادی از اوقات خود را در منزل سپری می کنیم. به همین دلیل داشتن خانه ای با چیدمان صحیح و اشیای مورد نیاز می تواند به راحتی در روحیه ی شما تاثیر مطلوب داشته باشد.

معرفی فنگ شویی در منزل

فنگ شویی در منزل چیست؟ چگونه در خانه ی خود فنگ شویی دلخواه را آماده کنیم؟ آیا شما نیز به هارمونی و هماهنگی اشیا و چیدمان لوازم در منزل تان توجه ویژه ای دارید؟ پس بهتر است با فنگ شویی و کارایی آن آشنا شوید. در ادامه در نظر داریم به طور کامل به بررسی اطلاعات مفیدی در مورد فنگ شویی در منزل بپردازیم و راهنمایی کامل در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

فنگ شویی و آرامش

فنگ شویی در منزل به شما اجازه می دهد منزل خود را به یک محیط دلخواه و آرام بخش تبدیل کنید. همه ی ما مدت زمان زیادی از اوقات خود را در منزل سپری می کنیم. به همین دلیل داشتن خانه ای با چیدمان صحیح و اشیای مورد نیاز می تواند به راحتی در روحیه ی شما تاثیر مطلوب داشته باشد.بیماری قرن، استرس و اضطراب می باشد.

زمانی که شما دچار استرس و اضطراب های بی مورد هستید، این امر در پوست، بدن، روحیه و همه ی اعمال شما تاثیر گذار است. پس بیایید از خانه هایمان برای پاکسازی و رسیدن به آرامش شروع کنیم. با خلاص شدن از شر اشیای ناخواسته در منزل خود، هم فضای بیشتری ایجاد خواهد شد و هم ذهنتان به آرامش مطلوبی خواهد رسید. پاکسازی میتواند در آرام بخش ذهن بسیار تاثیر گذار باشد.

فنگ شویی در منزل

فنگ شویی در منزل

تاریخچه ی فنگ شویی در منزل

فنگ شویی در منزل دارای قدمت بسیار زیادی است و از دیر باز برای ساخت و طراحی ساختمان های مختلف مورد استفاده قرار می گرفت. در سال های اخیر این روش، توانسته است توجه بسیاری را به سوی خود جلب کند. شما می توانید به راحتی با استفاده از آن، محیط خانه ی خود را به یک محیط دنج و آرام بخش تبدیل کنید. لازم به ذکر است که فنگ شویی اساس و پایه ی علمی ندارد ولی در علوم چینی به این روش تاکید می شود و به گونه ای به انرژی های ماورایی در زندگی ما مربوط می گردد.در حال حاضر تحقیق های گسترده ای برای بررسی کارایی این روش در دانشگاه های بزرگ جهان انجام می شود.

فنگ شویی در زبان چینی به معنی راهی برای چیدن لوازم خانه می باشد. از نظر مفهومی نیز این روش یک سیستم متافیزیکی می باشد که هدف اش هماهنگ کردن محیط با افراد بوده و توانسته است در اولویت انسان قرار گیرد. ترجمه ی تحت اللفظی این عبارت آب – باد می باشد.فنگ یعنی باد و شویی  در زبان چینی به معنی آب است.برخی از محققان بر این باور هستند که فنگ شویی در منزل به نوعی به علم هوش و فراست مربوط می شود. این شیوه به عنوان ترکیبی از هنر و علم می تواند محیطی دلخواه برای ما ایجاد کند که با حضور در آن می توانیم به آرامش مطلوبی دست یابیم. فنگ شویی برای بهبودی کیفیت زندگی، راهکارهای مختلفی دارد. فنگ شویی در منزل اولین قدم برای رسیدن به آرامش است.

فنگ شویی در منزل

هدف از فنگ شویی در منزل

ممکن است بپرسید هدف از فنگ شویی در منزل چیست؟ چرا برخی از افراد به دنبال ایجاد خانه ای بر اساس اصول فنگ شویی هستند؟ توجه به فنگ شویی تا چه اندازه ای می تواند مفید و موثر باشد. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که فنگ شویی دارای اهداف ویژه ای است که از مهمترین آنها می توان موارد زیر را نام برد:

  • دریافت هوا و نور باکیفیت در منزل
  • از بین بردن اشیا مزاحم و ناخواسته
  • تعریف کردن نقشه ی انرژی
  • استفاده از 5 عنصر اساسی فنگ شویی
  • بیدار کردن عنصر تحول و زایش در فنگ شویی
  • پیدا کردن مسیرهای شانس و عدد آکوا
  • اطمینان از کیفیت انرژی در خانه

اگر چه بسیاری از افراد بر این باور هستند که فنگ شویی در خانه هیچ گونه اساس علمی ندارد و استفاده از آن هیچ گونه تاثیری ندارد ولی تاکنون فیدبک های بسیار مطلوبی در این راستا ثبت شده است. به همین دلیل امروزه فنگ شویی به عنوان یکی از مباحث جذاب می باشد که توسط بسیاری از محققان مورد بررسی قرار می گیرد.

ایجاد فنگ شویی در منزل

این روش یا متد در منزل به شما اجازه می دهد که کیفیت زندگی خود را از طریق تغییر در نحوه ی چیدمان اشیا و انتخاب لوازم مختلف در خانه، افزایش دهید. شما در قدم اول نیازی نیست تغییرات گسترده ای انجام دهید. با تغییرات جزئی نیز می توانید فنگ شویی را آغاز کرده و گام به گام در زمینه ی افزایش کیفیت محیط خانه، موفق شوید.اگر به اصول و متد فنگ شویی در منزل اعتقاد ندارید در این صورت ممکن است به سختی با شرایط موجود سازگار شوید و این امر نتیجه ی نهایی را به تاخیر می اندازد.برای اینکه بتوانید به فنگ شویی دلخواه در منزل خود دست یابید، نیازی به پرداخت هزینه ی گزاف یا خرید اشیا گران قیمت ندارید.

با تغییرات جزیی و همچنین جابه جا کردن اشیا در منزل می توانید اقدامات لازم را شروع کنید. با به کارگیری هنر چیدمان در فنگ شویی میتوانیم یک محیط آرام بخش را ایجاد کنیم.تاکنون متوجه شده اید در برخی از محیط ها، حتی با وجود اینکه قبلا در آن محیط نبوده ایم، آرامش بیشتری نسبت به بقیه ی مکان ها داریم. توجه به فنگ شویی در خانه را دست کم نگیرید.برای اینکه بتوانید از مزیت فنگ شویی در خانه، بهره مند شوید. انتخاب لوازم خانگی و مبلمان مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است. برای خرید بهترین و با کیفیت ترین مبلمان همین اکنون با مبلیران در تماس باشید. با ما بهترین ها را انتخاب خواهید کرد.

فنگ شویی در منزل

فنگ شویی در منزل

کلام آخر

فنگ شویی در منزل قدمت طولانی دارد و هدف از آن تغییر در چیدمان اشیای منزل به منظور ایجاد آرامش دلخواه است. یک محیط آرام بخش به راحتی می تواند در افزایش کیفیت زندگی شما تاثیر گذار باشد. برای خرید و انتخاب لوازم چوب مورد نیاز منزل خود به ویژه مبلمان و سرویس خواب می توانید از خدمات مبلیران بهره مند شوید. تا بهترین و با کیفیت ترین لوازم چوبی را در هر جای کشور که هستید به صورت آنلاین یا تلفنی خریداری کنید.

شما به این مقاله چه امتیازی می دهید؟

جهت ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

هنوز امتیازی برای این مقاله ثبت نشده است.

به اشتراک بگذارید...

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

showroom